Tuesday, July 12, 2011

Stok oh Stok....


stok ebm makin merundum!
sedey giler.
kalo boleh aku nk stok mcm suatu ketika dulu.
tapi skrg...ermm sedey gilerr!!
skrg ni aku cuba buat stok bila hari bekerja.
weekend jgn harap la, nk melekat je anak dara aku tu.
kalo dulu sehari boleh dpt 4 botol, skrg jangan kan 1 botol.. cuma dpt 3oz aje… kadang tu, pernah pergi balik usung beg penyusuan aje KOSONG..!! takde bekalan untuk sara.....(maafkan mami ye sayang)
aku pun tak tau kenapa aku jadi cammi.....penyakit M aku menjadi-jadi :( ! skrg ni aku terpaksa mengalah.... aku dh introduce sara susu fomula, mula2 bagi dia minum annum, tapi unfair pulak… time haziq dulu aku bg enfalac A+ so, untuk sara enfalac A+ jugak..alhamdulilah..semua ok. najis ok and tak de alahan..aku tetap bekalkan EBM ngan susu formula bila anta ke rumah babysitter. kt rumah, jgn citer la.asal aku ada, melekap ajer la kejenya… pernah sekali tu, aku nak ke dapur sekejap menangis bagai nak rak macam kena dera pulak….aduhaiiii

YA ALLAH, DENGAN RAHMATMU YANG MAHA PEMURAH LAGI LUAS KASIH SAYANGMU...
"Ya ALLAH...permudahkanlah segala urusan kehidupanku, banyakkanlah susuku untuk bayiku, dan permudahkanlah perjalananku untuk menyusukan anakku agar menuruti segala yang telah Engkau syariatkan...AMIN
 


No comments:

Post a Comment