Monday, July 25, 2011

Hilang Pertimbangan Diri..

Mood aku zero hari ini aku agak tak puas hati dengan seseorang yang amat aku hormati..
Ada ketidakadilan berlaku
Hati aku panas....mendidih!

Dari tadi fikiran aku blank
sengaja mencari hiruk pikuk bagi menghuru-harakan
diri yang sedang tenat dengan kemarahan ini.
Aku benci dengan situasi begini
Ketidakadilan, Penganiayaan yang tanpa sedar orang yang aku hormati itu lakukan.

Aku tak berhajat untuk bercerita tentang itu...
Sebab kalau aku cerita pun....masalah tak selesai
buat sakit hati aku ajer

Mungkin aku letih..
Letih dengan semua ni..
Dan aku mulai bosan dengan kegembiraan
yang akhirnya....dengan tangisan

Mungkin kerana aku sedih...
Maka aku rasa gembira itu tak ada makna langsung!
.....aku tak mampu nak fokus apa-apa

Masa terus berlalu...
Dan berlalu begitu saja
Dan aku bagaikan jiwa yang tandus
Hanya sepi aku sendiri
Itu yang terjadi..

No comments:

Post a Comment