Wednesday, July 06, 2011

Kenapa Perlu Marah ?

..........????? aku tiada mood nak up date blog buat masa ni... no mood at all..!! pelbagai masalah melanda!! arrghhhhh aku rasa macam nak menjeritt ! aku dah mulai bosan! bosan! kenapa aku perlu marah-marah ni?

Semalam aku agak tersentap bila aku dikaitkan dengan seseorang yang memang tak rapat dengan aku... perkaitan yang boleh dikatakan selalu membuat darah aku naik la... sakit hati pun ade jugak.. sebab cara dia seolah-olah aku punca utama masalah itu... Huh! mungkin itu cume tafsiran aku.. Anyway, maybe jugak dia tak bermaksud camtu kan!!

Kesimpulanya kenapa perlu kaitkan nama aku? aku tiada kena mengena dengan satu pencarian itu! aku jadi mangsa keadaan.........aku rasa bukan aku yang bersalah!! (Manusia mana pernah nak mengaku salah kan!)





No comments:

Post a Comment