Monday, July 11, 2011

Malasnya Nak Pindah

Minggu ni rasanya minggu paling kusut masai buat aku sebab diberi masa untuk kemaskan barang. Macam kena halau bunyinya kan. Weols sebenarnya kena pindah pejabat dari PWTC ke PUTRAJAYA.... Huh macam-macam kena pikir dari segi kos dan segala bagai! pukul berapa aku nak bangun dari tido untuk bersiap menguruskan anak-anak aku ke taska... nak menghadap traffic jam di sepanjang jalan nanti! dan macam2 masalah yang bakal timbul di kemudian hari?? Aduhhh... ada yang cadangkan aku pindah rumah dekat dengan opis....? tapi hanya aku saja yang tau sebab musahab kenapa aku TIDAK mahu pindah.... rumah yang aku dok skrg ni... dekat dengan taska, hampir dengan sekolah... segala2 kemudahan tersedia di depan mata... harus kah aku pindah?? atau aku harus mencari alternatif lain?? tukar kerja? urmm...

No comments:

Post a Comment