Tuesday, July 31, 2012

..nak buat bisnes tapi tak tau nak buat bisnes apa..

macam-macam yang terlintas dalam kepala otak saya nie...fikirkan apa yang akan terjadi pada kita 5 tahun akan datang....

so bila dah mula berangan tu macam-macam lah saya fikirkan...teringin sangat nk open my own bisness....tapi saya ni bukannya otak bisnes and takde experince langsung bab-bab bisness ni...nak melangkah dunia perniagaan tapi takut-takut.....TAKUT kalau bisnes tak menjadi.....keinginan tu tetap ada....

kadang-kadang pelik camana orang yang meniaga online tu dapat stok ek?? dari mana and nak deal dengan sapa?? hmm...kena belajar dengan orang yang pakar nih.....

InsyaAllah...one fine day saya juga bakal  bergelar bussinesswomen....sapa tau kan??
mudah-mudahan.....Amiin





1 comment:

  1. nak mnceburi dlm bdg bisnes bkn sng...tp klu de ush In'Allah berjaya...saya follow akak sini ea...t jgn lupa menjenguk d blog sya...heee

    ReplyDelete