Wednesday, July 03, 2013

Burger Bakar Abang Burn @ Kota Damansara

Haiii..^^

Citer  pasal burger bakar ni dah lama sebenarnya..macam-macam versi "burger bakar" ada.. terbaru heboh pasal "Burger Bakar Abang Burn" sampai aku pun teringin nak pekena burger bakar ciptaan abang burn ni...asik tengok orang post gambar aje huhu..

Kedai burger bakar abang burn ni terletak di medan selera tanjung (tanjung village food court) kat area dataran sunway bersebelahan dengan bangunan starbuck, tapi parking kat situ memang susah nak dapat sebab kawasan tu memang selalu jem...!

Meh aku story pengalaman aku makan burger bakar abang burn ni ye...menu yang aku dan encik suami pilih "Beef Burger Supremo Cheese"dalam burger tu ada cheease, onion ring dan cendawan goreng bersalut tepung...pilih je nak ayam,daging @ kambing! anak-anak aku pulak tetiba order "chicky meal" boleh?? ahaha....ni bukan restoran KFC sayang oiii mujur ada cheezy wedges dan meatballs....balik rumah terus dorang mintak nasik ahahaa

Kedai ni dibuka setiap hari dari pukul 5.00 ptg hingga 12.30 mlm
jomm apa tunggu lagii...
Lastly dapat gak aku makan burger bakar ni...hihii



 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment