Thursday, June 30, 2011

Aku Hanya Manusia Biasa..

aku...siapa AKU ?? aku hanyalah manusia biasa....isteri kepada seorang sang suami yang amat memahami kerenah aku yang kadang kala moody tak tentu pasal wakaka...terima kasih kerana sudi menerima diri ini seadanya....aku seorang ibu kepada sepasang cahaya mata....aku juga anak sulung dari 6 beradik....aku bahagia hidup dalam serba sederhana.....aku hanyalah manusia biasa...sering melakukan kekhilafan….tidak sempurna…..tapi ini la aku….kadang-kadang mahu jer aku lari dari semua masalah dan orang di sekeliling agar aku lupa tentang masalah yang aku alami…namun itu semua tidak mungkin berlaku…aku pernah kecewa.....dan aku pernah merasai kehilangan insan yang tersayang..... hidup aku mulai suram sejak kehilangan itu !!....aku makin putus asa....Ya, aku sudah putus asa dengan kehidupan ini....tapi, adakah tangisan itu dapat memulihkan semangat aku yang telah lama hilang?? aku harus bangkit dari kekecewaan....kesedihan....kehilangan....atau apa jua yang pernah menerjah dalam sanubari ini.....Tuhanku dalam termanggu ku sebut namaMu biar susah sungguh.... mengingat kau penuh seru...Tuhanku cahayaMu panas suci bagai kerdip lilin....di kelam sunyi... aku juga mahu meminta maaf di atas kesilapan yang sering aku lakukan kepada semua yang mengenali aku terutama kawan-kawan aku..aku akui kadang-kadang aku berbicara tanpa memikirkan kesan dari kata-kata aku sendiri namun aku akan cuba membaiki apa yang kurang….Sesungguhnya Aku Hanyalah Manusia Biasa...

No comments:

Post a Comment